Коледно

Денят на Ноща Преди Коледа. Работех тихо в офиса, всички други бяха у дома и се готвеха за празника. Ала трябваше да свърша инак можеше след празниците да нямам работа. Работех над една презентазия, на няколко метра от мен коледната елхичка на офиса светкаше и ми мигаше. До нея един плюшен дядо коледа се усмихваше. Някъде из съзнанието ми се носеше тиха коледна музика и се преплиташе със смомена за сладкият ароматен кекс на мама, който прави за Коледа. Навън се стелеше пухкав сняг, а аз редях букви и цифри и картинки и подготвях презентацията за новият вариант за плащане от страна на корпоративните ни клиенти.

Не чух кога влезе или кога пристъпи до мен до мен. Стресна ме със студените си устни по бузата ми. Изглеждаше красиво изцяло в снежинки, със зачервен нос и голяма усмивка. Метна ми палтото и ме задърпа навън. Тичаше бързо през дълбокия сняк и ме мъкнеше след теб към близкият парк. Шалът ми се вееше безгрично а снежинките полепваха по голата ми шия и се топяха по топлата кожа. Носът ми бързо стана като твоя червен.

Спря се и ме завъртя в снега, тръгна да танцуваш с мен, после пак се затича и ме задърпа. Отведе ме при творението си, голям снежен човек с огромен морков за нос. Изглеждаше прекрасно, личаха си положените усилия.

Трябва да се връщам, работата няма да се свърши сама – казах аз, а ти ми отвърна:

Хайде остани с мен, работата няма да избяга, ще я направиш после в къщи и ще я занесеш на дискетка. Хайде останиии…

Целуна ме горещо и пак ме завъртя из белотата на снега… И както ме въртеше така ме бутна в една дълбока преспа. Клекна до мен и ме зари със сняг… Тупна до мен и направи ангелче. После внимателно излезе от него и заскача наоколо. Очите ти блестяха с радост. Замери ме с голяма снежна топка и ме уцели право в устата. И някак отключи детето в мен

~ от Джен на декември 5, 2005.

Вашият коментар

 
