Играта

Гледаше ме като наркоман. Очите ти бяха изпълнени с желание, нужда, наглост, предизвикателство. Опиянен се приближаваше към мен, а аз ти бягах ловко прикляквайки и плъзгайки се под ръката ти. После се връщах давах ти поредната доза, поредната целувка, поредната ласка. Стенеш от наслада, харесва ми да усещам как мускулите ти трепват когато мина с език по тях. Топлата ти кожа се допира в моята, възбудата нараства. Не ми даваш целувка, аз я крада, после ти бягам, а ти ме дърпаш обратно към себе си. Не ми даваш, но не можеш да се наситиш аз да ти давам. Пристрастяваш се, каниш ме. Но не ми даваш, това което най-желая. И аз също няма да ти дам това което искаш… Отново се измъквам от ръцете ти, не давам на устните ти да намерят шията ми. Шепна в ухото ти, ти ме наричаш изкусителка, най добрата с която Адът разполага. Топъл дъх по устните ти. “Невинно” докосване. Ръката ти хищно се впи в гърба ми и ме притисна към теб. Жадно засмука меката част на ухото ми. Измъкнах се на косъм този път. Играта ми е опасна, като на пеперуда кражаща около пламъка – ако много се приближа до теб може да не успея да се отскубна да избягам и да ме овъглиш. Но за сега това е далеч, щом отново ти се измъкнах. Шепот и топъл дъх, изкушение, предизвикателство, допир. Аз искам, ти искаш, но взаимно не си даваме някой неща и удължаваме играта. Но аз съм търпелива, ще дочакам да се предадеш.

~ от Джен на януари 7, 2006.

Вашият коментар

 
