Рекламите на Coca Cola

E, не е само тази, макар че сега я засякох тази и много й се радвах. Има и още и още. Как го правят? До сега не съм гледала слаби реклами на Кока Кола, винаги са успявали да ме трогнат с нещо, а тази, която направиха спецялно за България (жалко, че няма как да я пусна тук) е супер. Винаги атрактивни, трогващи, уцелващи сезона. Тези на Спрайт също са сполучливи, едно време и на Фанта… Как уцелват добре обикновените, прости човешки взаимоотношения, неща които всеки ден ни заобикалят, а ние им отделяме толкова МАЛКО време… Еххх… Другият път когато гледате нещо по телевизията, не превключвайте канала, защото са почнали рекламите. Понякога в рекламите има и красиви, смислени неща, които повдигат духа и те усмихват. Всеки има нужда от това от време на време…

Аплодисменти за момчето/момичето, което изгледа рекламата до край!🙂

~ от Джен на юни 1, 2007.

3 Отговора to “Рекламите на Coca Cola”

  1. Na men tazi reklama mi e lubimata. Imam i originalnata versia na ispanski. Mislq che beshe ot Coca Cola Mexico, no ne sum siguren zatova. Mnogo naduhvasta reklama. Samo taka

  2. Според мен просто успяват да хванат положителните неща от живота.

  3. А на мен любимата ми е „Живей си живота“ със заразните отличителни белези🙂 – птичките, пеперудките, мексиканеца, пънкара,…
    Ако някой може да я качи тук, ще съм му адски признателна {:-D

Вашият коментар

 
