Обичам те! Обичай ме…

Когато погледна в очите ти, усещам как живота ми започва и свършва с усмивката ти…

Искам да те докосна, но щом протегна ръка, теб вече те няма…

Искам да те видя отново, да потъна в прегръдките ти и да се избавя от самотата в топлината на устните ти…

Ревнувам зимната нощ, че гали лицето ти със студените си снежни пръсти и завиждам на ледения въздух, че се докосва до устните ти…

Мисълта за теб се прокрадва като сянка в съзнанието ми щом затворя очи…

Не знам, но няма и значение в момента… Твърде съм заета да се усмихвам на усмивката ти…

Какво виждаш, когато погледнеш в очите ми?…

~ от Джен на май 7, 2009.

Вашият коментар

 
