Стихове разни… и не много добри, но все пак…

Огледало търсиш ти,

песен за радост и тъга,

бягство от всичките лъжи,

приказка с безкрайна красота

 

Огледай се в моите сълзи,

тихо капещи в нощта.

Какво намери в моите очи,

отговорът на страха?

 

Чуй как стене твоята душа,

послушай… и се усмихни…

Защото скоро идва заранта,

а с нея – безкраен сноп лъчи.

 

Ад или Рай за хиляди слепци,

сладка песен е това…

Песен за истини и лъжи,

приказка за живота и смъртта…

 

Какво виждат твоите очи?…

 

~*~*~*~

 

Топлината на тялото ти,

Да помня с кожата си…

Мекотата на устните ти,

Да чувствам по шията си…

Нежността на пърстите ти,

Да усещам по гърба си…

Ти си…

Създание от сенки и мъгла,

Сън от сладост и копнеж,

Лъч от черна светлина,

Миг от есенен валеж…

Ти си…

 

~*~*~*~

 

Какво виждаш, когато се любиш с мен?

Виждаш ли пламъка блестящ в очите ми?

Защо си топлова отдалечен?

Представяш ли си нея в мислите си?

 

Затваряш ли очи, бягайки от истината?

Дали и тя не спи, избягала на друг в топлината?

И сега, ще продължш ли с играта?

Не разбра ли, че ти създаде лъжата?

 

Търсих усмивка, светлина

в безбройните капчици тъга.

Сега лежа до теб с разпиляна душа,

а косата ми попива утринна роса.

 

Бавно се стичат сълзите ми

падат на гърдите ти…

Тихо! Спи сега в прегръдките ми,

защото утре ше имаме само спомените си

 

Прегърни ме и ме целуни,

но не като любовник…

~ от Джен на ноември 24, 2011.

Вашият коментар

 
